Hoe meer Olivers hoe meer vreugd!

Mijn moederlijke taak is volbracht! Deze week naaide ik tussen de soep en de patatten (eigenlijk tussen de restjes Chinees van het weekend) een Oliver pants voor Little J. in het allerliefste, zachtste giraffenstofje ooit.

Jullie moeten weten voor Little J. zijn giraffen de norm. Zijn "girafke" gaat overal mee naartoe en het identieke exemplaar (want als we dat ooit kwijtspelen ontstaat er een drama van apocalyptische omvang) in zijn bed. Verder circuleren er nog zo'n 7 andere giraffen in ons huis van verschillende maten en vormen die geregeld allemaal een knuffel krijgen.

Little J. liep vrolijk rond terwijl ik naaide en keek vol spanning uit naar zijn coole giraffenbroek. Eens ze klaar was glunderde zijn hele gezichtje en werd de broek meteen geknuffeld.

Hoewel de Indian Summer nu toch echt wel op z'n einde loopt was het vanavond toch nog warm en zonnig genoeg om enkele foto's in de tuin te nemen van deze coole Oliver in giraf-modus.


Ons konijn "Oli" vond dat hij ook niet kon mankeren op de Oliverpants foto :-)


De Oliver pants heeft heel een hoge poseerfactor...


Maar ook een mega hoge beweegbaarheidsfactor ! Goal !!!


Ik maakte de Oliver deze keer met boordstof aan de - je raadt het nooit - boorden en dat gaat echt gemakkelijker en dan vallen de boorden iets breder.
________________
 
Waar Kelly tijd moet zoeken om alles rond te krijgen voor de overload aan baby's die uit de kolen komen gekropen, moet ik bijna baby's beginnen zoeken (... maar niet voor mijn overload aan tijd, daar hebt ge nooit genoeg van)

Ik heb chance, een collega wordt meter en dus...
O
p de planning: een setje voor een klein prutske!

Timing: 't is uitgerekend voor Kerst, net als de toekomstige meter. Schoon hé, het is begot een Kerstverhaal op zich.
Stress: Op dit moment nog niet, maar uitstelgedrag is me helaas allesbehalve vreemd.
Al af: Een Oliver-pants & een halve babylegging van Emma en Mona.

Nog op de planning: een t-shirt of 3 & een bavet/slab. Moet goed komen hé, toch?

Anyway, iemand curieus naar de Oliver? Zo'n kleine maatjes blijven toch een gepruts met die boordjes, maar hoe blij kan ne mens worden als die er dan uiteindelijk nog redelijk goed opstaan?
Ik maakte ze in tegenstelling tot mijn medeblondje niet in boordstof... Interne memo voor de babylegging, check!

Stof van Mies&Moos - Stoffenspektakel

 't Is niet perfect, maar oefening baart kunst... En als oefening nu eens wat baby's in mijn omgeving gaat baren kan ik meer oefenen op die mini-spulletjes en is de cirkel rond :-)


Vrijdag komen de Sew Blondes trouwens samen om hun creatieve koppen bijeen te steken en volgende projectjes te plannen.
Keep reading and stay creative!

B. en K.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts