Velvet kwartet

Nu de hectische kerstdagen voorbij zijn, is het tijd voor mij om onze party-outfits te showen, ha! :-)

Kerstdag kreeg sinds vorig jaar een thema mee. Dit jaar was dat "Winter Wonderland - the Gala edition"... Lees: mannen met strik, vrouwen in't lang. Kleurenpalet liefst zilver & blauw. Easy breeeeeezy.

Er stond voor de kleinste sowieso nog een lange rok in ditzelfde groene fluweel op de planning, dus in't lang zou zij alvast kunnen gaan. Al moest het dan wel groen worden, in plaats van blauw. 
Om toch in thema te blijven kocht ik een paar meter zilvergrijs fluweel bij... Want als er themafeestjes zijn, moet er volledig voor gegaan worden!

Uiteindelijk besloot ik om ervoor te zorgen dat we alle 4 netjes bij elkaar pasten. Compleet erover, maar de kindjes vonden het ge-wél-dig... En de familieleden ook, eens ze het doorhadden ;-).



De kleinste kreeg een Fons'ke, dat was immers al een tijdje geleden perfect bevonden
Voor de oudste maakte ik de Nanöo. Een model naar haar hart.

Ze lieten zich dan ook compleet gaan tijdens het nemen van de foto's...




Ikzelf maakte deze zomer een lange rok voor mezelf, in zilver plissé met een roze binnenkant. Deze haalde de blog niet, maar dat komt me nu wel efkes goed uit ;-)
SVDHZ 3 werd bovengehaald en ik tekende de top met rimpels uit. De kleinste maat valt me nog redelijk groot, maar aangezien ik aan deadline-naaien deed (zonder twijfel als enige uit naaiend Vlaanderen zeker, haha) zag ik geen kans of tijd meer om daar nog iets aan te doen. Misschien staat het model me gewoon niet, dat kan ook.
Anyway! 
3 outfits met zilver en in't lang: check!




Maar wat maakt ge dan voor de Man des Huizes...? Simpel, ik droeg hem op om een groene broek aan te doen en dit te combineren met een grijs hemd.
Ik zorgde voor de finishing touch in thema:


Het is me alleen niet gelukt om het geheel van ons 4 op de gevoelige plaat vast te leggen, maar denk mij er gerust bij aan de rechterkant van de foto :-D


Alles geraakte net op tijd af, en de meiden zijn zot van hun nieuwste streelzachte stuks. Ze mogen ze van mij gerust nog dragen... Maar dan misschien niet meer in de bovenstaande combinatie ;-)   

Reacties

  1. Reacties
    1. Nu we verhuisd zijn is het weer zoeken naar een fotoplek, maar deze stal mijn hart. 🙃 dankjewel !!

      Verwijderen
  2. Mooi zeg! 💛 Ik ben zot van die groene kleur!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts