Aloha Lua... for dolls

Ja hoor het is december... Pakjesmaand!

De komende weken gaan we jullie dan waarschijnlijk ook met cadeau blogjes rond de oren spammen, sorry daarvoor.

B. en ik wij zijn niet enkel Disneylovers, maar ook compleet kerstverslaafd. Zeker met de sneeuw van de laatste dagen dromen wij helemaal weg van kersttruien, warme choco, gezelligheid en ja hoor, hoe kan het ook anders: cadeautjes!

Maar voor kerst komt eerst de Sint. De Sint geeft mij sinds ik mama werd wel een beetje een wrang gevoel, want vroeger kon ik mijn kerstboom half november zetten en geen haan die daarnaar kraaide, maar nu moet ik dus steeds wachten tot de Sint gepasseerd is.

Anyway, nichtje N. is "trotse mama" van een Baby Annabell pop en ze had aan de Sint kleertjes en in het bijzonder een slaapzakje voor Baby Annabell gevraagd.

Enter de Lua slaapzak voor poppen. Dit patroontje stelt Straight Grain Patterns gratis ter beschikking.

 Echt superleuk om deze slaapzak te maken! Het patroon is super duidelijk en de handleiding geeft alles stap voor stap weer.

Ik koos dit roze prinsessenstofje, omdat nichtje N. en haar Baby wel prinsessige dromen verdienen. Voor een luxueuzere afwerking voegde ik een wit satijnen paspel toe. Afwerken deed ik met roze Kamsnaps en een fuchsia lint.

Baby Annabell en nichtje N. waren in de wolken met de slaapzak en ik als tante was ook content om hen beide te zien lachen.

PS: B. maakte deze slaapzak al eerder voor een echte baby...



Patroon: Lua slaapzak voor poppen (gratis)
Stofje binnen- en buitenkant: Stoffenspektakel
Vulling: Oude T-shirt
Lint: Veritas
Sluiting: Kamsnaps
Paspel: Fabricville

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts