Little J.'s Bill Broek


In september al naaide ik deze Bill broek uit het Veritas Creatief Magazine N°5 Baby tijdens één van de befaamde Naainights.

Na even een hulplijn te hebben ingeroepen lukte het zelfs om de zakken te maken en ik moet zeggen dat ik best trots ben op deze Bill voor Little J. !

Dit is echt een broek voor stoere kerels! Met zakken, een fake gulp en een megacute achterzakje.

Ik liet hem eind september de broek even passen maar de maat 98 bleek toch nog wat te lang voor deze bijna één meter lange bink dus verstopte ik ze nog even achter in zijn kast.

Vlak voor kerst vierde Little J. ook zijn verjaardag en toen dacht ik eraan om de coole wolven Bill
terug tevoorschijn te toveren. Gelukkig vergeten kleine dudes nog veel dus hij wist er helemaal niets meer van en was opnieuw superverrast met zijn wolvenbroek!

Ondertussen past de broek al beter en is Little J. helemaal klaar om er uren , dagen , weken , maanden (als hij niet te snel groeit) in te ravotten.

Check dat achterzakje !
Happy Birthday Little J. !


K.

Wolvenstof: Mies en Moos
Patroon: "Bill" Veritas Creatief N°5 2016


 

Reacties

Populaire posts