An Tasje


Vriendinnen zijn er om te koesteren en dus wou ik voor één van mijn allerbesties een homemade cadeautje maken voor haar birthday!

Mijn voorkeur ging uit naar het An-Tasje van Jace did it!, eerst en vooral omdat dat perfect bij de birthday girl in kwestie past, maar ook omdat het stiekem al lang op mijn lijstje staat.

Ik gebruikte een zacht muntkleurig stofje met gouden driehoekjes van Pindanutjes en voor de voering gebruikte ik het goud van mijn tulerok.




Voor dit tasje heb je eigenlijk vrij weinig stof nodig, met zo’n 25 cm van zowel de buiten- als de binnenstof heb je genoeg!

Enige twijfelpunt en ook de reden waarom het tasje al zo lang op mijn lijstje bleef staan was de paspel. Ik heb een hemelse schrik van paspel. Het lukte mij in het verleden twee keer, maar dan had ik ineens een blackout en wist niet meer hoe ik dat ambetante randje ergens moest aanhangen. Te trots om hulp te vragen besloot ik er maar een lange termijn project van te maken dan.


Maar tijdens onze vorige naainight vroeg ik om hulp en wonder boven wonder lukte het weer dus werkte ik het tasje gauw af, nu alles nog vers in het kopke zat! Ik werkte het tasje af met een siersteek bovenop in mijn zalige gouden Gütermann draad en de kamsnaps die ik van de kerstman (lees: mijn mama) kreeg.



Dus paspel, kamsnaps en het An-Tasje: Jace did it! and so did I! J


Het tasje is niet supergroot, maar kan gebruikt worden om al je mini’s in te steken op citytrip of is tijdens een zomerbarretje zeker groot genoeg om je gsm, lipgloss en wat geld in te steken.

Happy Birthday Honey, I hope you like it!



K.


Gratis Patroon An-Tasje: Jace dit it!
Muntkleurige buitenstof met gouden driehoekjes: Pindanutjes
Gouden binnenvoering: Nostex
Lichtblauwe paspel: Fabricville
Kamsnaps: Mirabelle Shop
Gouden Gütermann draad: Veritas

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts