De eerste Billie

Het is hier de laatste tijd redelijk stillekes geweest, did you notice?  Geef vooral de schuld aan de ziektekiempjes die ons beide hebben overvallen. Met "ne kop vol snot", zoals ze dat zo schoon kunnen zeggen, kwam er van bloggen niet veel in huis, laat staan van het naaien zelf. Ik wil niet weten wat de resultaten waren geweest in die toestand :-)

Ik ben nu zelf nog met zo'n 25 dingen tegelijk bezig, maar wilde wel dit naaisel uit september nog delen... Omdat ik er zelf zo blij mee ben!

... Aanschouw mijn allereerste Billie


Manlief mocht natuurlijk zelf zijn stof kiezen, hij vond deze in 't Leerke in Lier.
Geweldig hé, ne man met voldoende geduld om redelijk vaak mee te gaan snuisteren in een stoffenwinkel?  Dat is trouwens nogal een gerief hoor: op de één of andere manier weet hij zo vaak exact het juiste stofke precies vanuit het niks te plukken. You rock, honey! 


De zwarte stof die ik voor de mouwen gebruikte, deden eerder al dienst voor een Isaac T-shirt voor petekind V ter gelegenheid van zijn tweede verjaardag.

 


In de Billie is nogal wat tijd gekropen, maar dan vooral omdat ik het PDF-patroon heb gekocht. Bij het opslaan van de downloads liep helaas iets mis, waardoor ik de A0-patronen niet op mijn USB-stick kreeg. Resultaat: Knippen en plakken... Het kan niet anders of dat is echt met stip op één het minst leuke aan naaien! Maar kom, ik heb dan ineens in één adem alle mogelijke patroondelen in manlief zijn maat alvast overgenomen op patroonpapier. Ik ga mezelf ooit nog heel dankbaar zijn dat ik dat heb gedaan... Zolang hij nu dus niet plots heel veel begint af te vallen of bij te komen ;-).

Anyway, manlief blij, ik blij en de omgeving toch lichtjes onder de indruk! Er volgen er dus zeker nog... Als ik de tijd vind!

B.

Reacties

Populaire posts