Kleine meisjes worden groot(er)


In april en mei waren er twee jarigen die zeker een cadeautje verdienden : Nichtje N. en Miss G.

Voor mezelf maakte ik de volwassen versie van de Purl Soho City Gym Shorts al enkele keren, maar de versie voor de mini’s bleef ongeknipt liggen, omdat het de verkeerde timing was of ik iets anders wou maken, of whatever, het kwam er niet van, maar het kriebelde wel om ze te maken, want ik ben echt fan van dit patroon!

 
 
 



Ik ging dus aan de slag met deze coole flamingo stof van Veritas en maakte één versie geheel met jeans biais en de andere fleurde ik op met de ene helft jeans biais en de andere helft zomerse oranje biais.

De kleine jarigen waren alvast enthousiast. Jullie ook?

Stof en biais: Veritas

Reacties

  1. Leuk patroontje he! Bij mij is het andersom, ik maakte het al wel voor de dochter, maar nog niet voor mezelf :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komaan Davina begin eraan, zo'n zalig stuk mag niet in je zomergarderobe ontbreken ;-)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts