Happy Birthday to an amazing Blonde

Ondertussen zes weken geleden was mijn mede- Blonde jarig en ja dan krijg ik eigenlijk al in februari een beetje stress over welk cadeautje ik kopen kan.
Dit jaar vond ik het extra speciaal want ik wist al een tijdje dat er een mini’ke op komst is. Een beter cadeau als hetgene ze zelf gaat produceren binnen enkele maanden is er natuurlijk niet, maar hey ge kunt maar proberen he ;-)
Bieke is een groentje, geen beginner, maar een madammeke met groene vingers en een liefde voor plantjes, àlle plantjes. Ik bedacht dan ook dat nog een plant niet bijster origineel zou zijn en tevens wou ik ook een creatief, genaaid cadeautje geven, maar niet iets dat ze zelf al gemaakt zou hebben. Snapte nu waarom ik al in februari stress had?!
Ineens zag ik dit gratis patroon van Patty Sloniger voorbijkomen op Instagram en ik wist gewoon dat dit hét cadeau ging worden: Stoffen cactussen en Aloë Vera, groen én babyproof. Dus als er geen plaats is in de woonkamer dan kunnen ze zelfs in de badkamer, de gang of de babykamer gezet worden!!!! En als ze straks druk bezig is met de mini dan is het ook niet erg als ze geen water krijgen!
 
 
Euforisch ging ik op zoek naar de juiste stofjes. Soms bestellen we samen stof online, om de verzendkosten te delen of besparen ('economical' weet je wel) en ze zei meteen dat ze deze twee ook leuk vond (hihi, I’m sneaky like that) toen ze in het winkemandje van Fabrik Unik belandden.


Ze vroeg meermaals waarvoor de stofjes dienden, maar ik bleef volhouden dat het een geheim projectje was.



Dus my fellow Sew Blonde, alsnog een happy birthday!!!!













Stof: Katoen Cactus Glitter (Art Gallery) en Golfjes Mintblauw bij Fabrik Unik
Patroon: Flower Shop Cacti (gratis) van Patty Sloniger
Bloempotjes: Action

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts