Trop (top) cool

De definitie van zomer is voor ons: feestjes à volonté. Als ik u vertel dat wij op 3 weken tijd zo'n 7 jarigen vieren, begrijpt u het vast wel :-).
Wie feestjes zegt, denkt cadeautjes. Wie cadeautjes zegt, denkt 'haal dat naaimachien maar boven!'... Of is dat een afwijking?

Metekindje F. wilde graag een lange rok. Meter knoopte dit uiteraard goed in haar oren en zo gingen mijn radars aan't werk. Split, geen split? Patroon? Stof? *bijna kortsluiting in mijn hoofd*. Uiteraard maakte ik het mezelf dan nog wat moeilijker: Ik maak dezelfde rok voor ons beide! Oh, en waarom maak ik er geen Trop Top bij? Awel ja, 't kan ni op!

Schrap alvast de rok in tweevoud, met het stofke dat ik uiteindelijk uitkoos voor mijn hartendief kom ik niet meer weg, haha! 


  
7 jaar is ze, en een ware prinses vanbinnen (en vanbuiten). Tule, goud, blingbling? Ik scoorde dubbele meter-punten! De rok is trouwens een gevoerde Florence Flair, uit Urban Style by Eva Maria.

Voor ons beide maakte ik een Trop Top, mijn eerste exemplaren. Ik zocht een effen stofje uit bij Madeline en haalde mijn Bobbinhood-kit nog eens boven om een duidelijke boodschap de wereld in te sturen. 


I LOVE YOU, lieve schat :-)



 ... En zo zal ze dat niet snel vergeten hé ♥




B.

Reacties

Populaire posts