Emma Emma Emma

De Emma-trui.
Niks nieuws onder de zon.
Maar wel drie nieuwe stuks in ons huishouden.
1 voor de kleinste - helemaal haar ding
1 voor de oudste - zolang niets te strak zit is't goed
1 voor mij - een trui meer of minder...
De kleinste kreeg het eerste exemplaar, eigenlijk een testerke om de maat te bepalen. Hij zit haar zo goed, I think we're gonna keep it ;-)

Het tweede exemplaar voor de oudste knipte ik uit megazachte joggingstof die ik overhad van een project dat je normaal gezien binnenkort ziet verschijnen.



 
Voor de mijne haalde ik mijn inspiratie uit een kledingwinkel :-)
"Dat maak ik wel effe zelf". En hoppa, daar was hij dan... Volgende keer maar ik hem alleen een tikkeltje langer... Ik ben geen 16 jaar nimeer :-)

Alledrie houden we van comfort in onze kledij. Niks moet te strak zitten, wij moeten kunnen bewegen!
Alledrie zijn we dus ook keiblij met onze losse, warme, truien.
Truien die we een heel jaar door kunnen dragen. In de zomer- en lente-avonden koelt het tenslotte toch ook snel af hé ;-)





Reacties

Een reactie posten

Populaire posts