Minnie Backpack


Kennen jullie  het Pompom sjaaltje nog dat een vriendin als ideetje (lees : stille hint) doorgaf ?

Wel, diezelfde vriendin kwam rond de feestdagen met nog zo’n ideetje (lees: minder stille hint J )af.

Ze stuurde mij een foto van Pinterest door van ongelooflijk schattige matching rugzakjes van Mickey en Minnie Mouse.

Weken, nee, zelfs maanden, raasde die afbeelding door mijn hoofd en ik moest en zou zo’n rugzakje voor de 2de verjaardag van kleine Miss G. maken. Probleem was dat ik geen tutorial vond voor een simpel rugzakje dat je gewoon kan toetrekken met koordjes, of toch niet helemaal wat ik wou.

Eind maart vond ik dan ineens bij toeval de geweldige tutorial van Handmade Mieke. Superduidelijke uitleg met veel foto’s, zo heb ik het graag. Deze week ging ik eindelijk aan de slag, want ja kennen jullie het ook? – het verjaardagsfeestje is dit weekend.

Ik vond het zwarte stevige (een rugzak moet wel wat kunnen hebben) katoentje bij Madeline de Stoffenmadam en de bolletjes stof was een couponneke van de Veritas. De superzachte rode strik is een upcycletje van Little J.’s reiskussen dat eigenlijk een Minnie Mouse versie was, maar waar ik een Mickey van maakte en de strik bijhield in de veronderstelling dat die ooit van pas zou komen… En tadaaa, hier is ie dan



Happy Birthday Little Miss G.



 

En bedankt Handmade Mieke voor de geweldige tutorial!

K.

Zwarte stevige katoen: Madeline de Stoffenmadam

Bolletjes katoen en koord: Veritas

Rode paspel: Fabricville

Rode strik: Upcycle van reiskussen

Reacties

Populaire posts