Happy Birthday to me!


Jarig zijn, kei leuk toch ?! Ik sta er dan ook op om minstens een week tot een hele maand jarig te zijn, want eer je iedereen gezien hebt en met iedereen geklonken hebt, tja dan ben je al gauw een maand verder he!

Ik geef ook eerlijk toe dat ik de voorbije drie jaar 28 ben geworden en dit jaar voor de tweede keer mijn 29ste verjaardag vier J, want alles boven de 30 blijf ik akelig vinden en ik voel me geen dag ouder dan 25 (behalve dan die eerste 10 minuten na het opstaan en tot ik mijn ochtenddouche gehad heb).

Bon, een verjaardag daar horen cadeautjes bij en een cadeautje voor jezelf dat mag altijd natuurlijk. Begin juni gingen de SewBlondes voor het eerst op naaiweekend! Piekewiekend was een topervaring en we hebben voor ons doen best wel wat afgekregen en grenzen verlegd. We hebben dan ook al halvelings besloten dat we dat zeker nog eens moeten doen.

Op dat Piekewiekend heb ik namelijk een kleedje voor mezelf gemaakt, eentje dat al superlang op de planning stond, maar ik had zo’n schrik om de stof te verpesten dat ik het maar bleef uitstellen. Ik beet door en uiteindelijk stond deze Curvy Drape Dress in elkaar.

Hij was wel een beetje te lang, dus achteraf heb ik met behulp van de naaiavond dames de juiste lengte gevonden en was het kleedje af.

Nu ja, curvy drape dress, de naam zegt het zelf al een beetje. Het is een mooi kleedje, maar als je niet gezegend bent met hele lange benen, type Gisele Bündchen, of van die kortere maar megasmalle benen, tja dan moet je hier wel hakken onder dragen.

Ik vind ook dat je constant Reese Witherspoon-gewijs moet poseren in deze jurk (wie haar volgt op Instagram zal mij wel begrijpen), want dan valt ze gewoon supermooi.

Helaas heb ik vorige week op vakantie een schuivertje van een trap gemaakt en mijn enkel vreselijk veel pijn gedaan, dus poseren met hakken was al een hele opgave, vandaar dat de Reese-pose helaas niet lukte, uit schrik dat mijn evenwicht helemaal weg zou zijn en ik weer omver zou vallen.

Hope y’all like it (zoals Reese het zou zeggen) ;-)
 
 

 

 


Patroon: Curvy Drape Dress van Sew Different (gratis patroon)

Reacties

  1. Mooie jurk seg! I love it! En hopelijk spoedig hersteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Davina! En ik hoop het ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige jurk! Dit patroon kende ik nog niet, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig! Ik denk dat ik jou voorbeeld qua verjaardagen ga volgen en dit jaar gewoon nog een keertje 28 word. Enkel voor die naaimachine die ik mezelf beloofd heb wil ik volgend jaar dan wel tijdelijk 30 worden maar erna terug 29 ;-).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts