10.000 Luchtballonnen


Ok, ik heb ze niet geteld, maar jullie snappen hem wel hé ;-)

Eind 2017 was er precies toch een kleine babyboom in de Sew Blondes omgeving, want wij sloten beide de kerstvakantie af met een babyborrel van een kleine uk die amper enkele maanden oud was.
Nu wat maak je voor een babyborrel, want geef toe, op zo’n dag krijg je zo’n overload aan cadeaus dat je bij wijze van spreken drie weken later nog aan het uitpakken bent. Waarschijnlijk krijg je ook nog eens het één en ander dubbel en helaas zal er ook al wel eens iets tussen zitten wat de kersverse mama en papa afschuwelijk lelijk vinden. J
Ik ben van het principe dat je met een baby nooit genoeg pampers in huis kan hebben dus hou ik me eraan om een luiertaart aan alle nieuwe ouders te geven. Liefst in pamper- maatje 3 omdat je dan niet meteen heel het ding uit elkaar moet halen en je van het kleinste maatje toch vaak nog genoeg in huis hebt.

In dit geval gebruikte ik een ronde platte luiertaart als bodem om de “genaaide “cadeautjes op te stapelen.

Het speelblokje van Zaaberry werd voorheen al goed ontvangen, dus plaatste ik deze bovenop de luiertaartbodem. Ik zag in mijn restjes dat ik een stofje had dat aardig bij het geboortekaartje van Baby L. paste dus dat mocht zeker niet ontbreken in dit ultrazachte, kwijlproof blokje. Hier voegde ik nog twee kwijlsjaaltjes aan toe, ééntje met een funky ananas (gekocht in de winkel, wegens te cute om te laten liggen) en ééntje met girly flamingos.

 


 Wat maak je verder nog voor zo’n snoezig babietje dat je eigenlijk nog nooit gezien hebt? Een comfy Oliver broekje, helemaal Maxi Cosy- proof en handig voor als je begint om te rollen en een simpel Sam T-shirtje van LMV om het geheel af te maken. Deze twee kan je als geheel dragen of mixen en matchen met andere kledingstukken. Het T-shirtje zou volgens mij ook mega cute op een jeanske zijn.
 
 
Nu had ik al enige tijd het patroontje van mega cute Sutsko sloefjes in mijn map zitten dus heb ik ook nog stoere, maar zachte Paw Patrol sloefjes gemaakt voor Baby L.


Nog een dikke mercie aan de kersverse mama en papa voor de uitnodiging en proficiat met jullie wolkje van een baby!


Blokje: Patroon (gratis) van Zaaberry
Kwijlsjaaltje: Eigen patroontje - Gele flamingo stof : Stoffenspektakel
Oliver broekje: Patroon (gratis) MinnieMe - Luchtballonnen stof: Stoffenspektakel
Sam T-shirt: La Maison Victor (editie 3 - Mei/Juni 2017)
Sutsko Slippers: Patroontje (gratis) van Bloome Copenhagen  - Paw Patrol stof: Madeline de Stoffenmadam

 

Reacties

Populaire posts