Over pure magie


Paasvakantie. Een mens zou denken: 'Yes! Tijd om te naaien, fotograferen en bloggen!'. Ha, dat was buiten onze planning gerekend want wij hebben er net een belachelijk plezant drukke week op zitten! Het gevolg is dat het hier iets te stil bleef, maar dat compenseer ik met iets te veel foto's en alles vergeven en vergeten, deal?

Wij namen M&M mee naar de meest magische plek die er is... Disneyland!
Ik maakte tijdens de week voor vertrek simpele, maar supercomfortabele (hun woorden, niet de mijne ;-)) broeken. Het patroon was een tijdje geleden gratis te verkrijgen, maar is ondertussen weer betalend.




Ik maakte beide versies zonder al te veel tralala: een eenvoudige tailleband zonder elastiek, geen touwtjes. Perfect om alle magie gemakkelijk te kunnen ontdekken.









Op eerdere uitstappen die overnachtingen inhielden viel mijn frank dat wij voor M&M geen toiletzak hebben... Tot nu! Hier wordt een anti-ochtendmens als ik zelfs direct vrolijk van!


Ook op dag 2 in Disney kozen de dames een kledingstuk van mijn hand - maar wel stuks waar ik niet al te veel krediet voor mag nemen ;-)

Kleine M. kreeg een 2 jaar geleden een jurkje van een tante, ondertussen natuurlijk te kort maar wegdoen behoorde niet tot de opties. Ik besloot het om te toveren in een rokje. Op het bovenstuk stond een hartje dus verraste ik haar door het hartje op de onderrok vast te stikken en dat bleek een schot in de roos! Dat is helaas niet zo evident op foto vast te leggen, gezien onze locatie :-D

Tijdens de grote opruim waar ik een tijdje geleden over berichtte vond ik nog een jurkje van mij. Grote M. wilde hier wel een rok van: "zo'n halflange wil ik anders wel eens proberen", vond ze en dus knipte ik het rokdeel eraf, stikte er een elastiek aan et voilà. Kind content, ikke content.








De broeken gingen na Disneyland rechtstreeks in de koffer voor een weekend in de Ardennen met de familie, en ondertussen maken ze deel uit van een gigantische berg strijk waar ik eens dringend aan moet beginnen... 





Reacties

Populaire posts