De zwanenprinses

Sew Blondes kreeg er een blondje bij! Ons nieuwste lid zag het levenslicht op exact een maand geleden bij het verschijnen van deze blog & deze mama zit nog volop op haar roze wolk. (mama dus he! Ikke!)

Het allereerste outfitje dat ze rond die schattige billekes van haar kreeg, dat kon en mocht niet anders zijn dan een eigen maaksel.  Een kleine week voor ze besloot dat het tijd was om de wijde wereld te komen verkennen, maakte ik haar pakje - hoezo uitstelgedrag?

Het moest helemaal kloppen. Onze kleine zwanenprinses kreeg dus uiteraard een gepaste outfit aan...



Ik koos voor een gekend recept: de Rolled Hem Romper van Brindille & Twig. Ik maakte deze op Piekewiekend al in drievoud, maar kon ze hier natuurlijk nog niet laten zien aangezien het niet bepaald genderneutrale stuks zijn, ha! Ge weet bij deze dus al waar ge u nog aan kunt verwachten hier :-)






Uiteraard kreeg ze ook een matching mutske, dat kon al je zien op instagram!

 En checkt die voetjes!



Eigen kind, schoon kind zeggen ze maar echt waar... Het is een dotje! Geloof me maar op mijn super objectieve woord :-))
Ze zal hier in de toekomst in ieder geval nog veel te zien zijn!





Reacties

Populaire posts