Bandwerk


Vorig jaar maakte ik het eerste Marcelleke Van Katoen voor Neefje N. die er vrolijk mee aan het turnen ging.
 
 Toen we vroegen wat hij voor zijn achtste verjaardag kon gebruiken werd er om nieuwe turn Marcellekes gevraagd.

Ik vond op het Stoffenspektakel Star Wars stof (zelf geen fan van, maar wordt door N. Zeker gesmaakt) en deze coole skaterstof vond ik bij Babarum Stoffen.

Nu had ik nog een beetje van de apenstof van vorig jaar over (ze werd namelijk ook al eens gebruikt voor een Oliver broekje) en maakte ik daar voor Little J. ook een Marcelleke mee, met een zwarte achterkan weliswaar en ook van de Star Wars stof was genoeg over om voor hem een exemplaar te maken. Altijd handig om deze zomer in de tuin te spelen, dacht ik zo.

Little J. denkt er anders over. Hij vindt Star Wars plots ook heel cool namelijk en wil het ofwel als T-shirt naar school aan doen of als het daar te koud voor is als onderhemd dragen.... Boys!
Vorige zaterdag mochten we als trotse tante, peter en neefje naar N.’s turnen gaan kijken, waar hij het Star Wars Marcelleke meteen ook aan had en dat resulteerde zelfs in een blinkende, gouden medaille!!!!


Little J. moet met zijn gebroken pols even wachten om zijn koprol verder te ontwikkelen, maar dat weerhoudt hem er niet van om alvast gekke toeren uit te halen in de tuin.


Patroon: Marcelleke Van Katoen (gratis)
Jungle Monkey stof: Madeline de Stoffenmadam
Star Wars stof: Stoffenspektakel
Skaterstof: Babarum Stoffen

Reacties

  1. Leuke shirtjes :-)
    Ik vind dat je het niet publiceren van hun gezichten heel creatief aangepakt. Heel tof gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Danku Nathalie! Het is inderdaad niet altijd simpel om die snoetjes verstopt te houden ;-)

      Verwijderen
    2. Heel leuk! Ik heb die hemdjes ook nog gemaakt. Ik vind het zo jammer dat ik het laatste maar bijna niets genaaid heb.

      Verwijderen
    3. Bedankt Sara. Het is soms moeilijk om tijd te vinden om te naaien, maar ik vrees dat het met elke hobby zo is. Eén vrijdag op de twee gaan wij met enkele andere ladies in een zaaltje naaien en dan merken we wel dat we iets gedaan krijgen en vaak in het weekend nog proberen verder doen met wat we bezig waren. ;-) xK.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts