Jingle Bells! Tree decorating time

Rara wat is dit?

Is het mijn Christmas Cape?

Nee. ☺

Is het Mariah Carey's All I want for Christmas-outfit 2.0?

Nee!

Het is zover! De Sint is weer naar Spanje en oh ja hoor de kerstboom staat al. Om die lelijke kerstboompoten te verstoppen maakte ik vorig jaar (net na kerst... jaja weer heel goed getimed) dit zalig kerstboomtapijt!

Het zijn de kleine dingen die een mens gelukkig maken en ik kan je zeggen dit Ikea stofje en het super, mega zachte (valse) bontje van Madeline aan de randen maken van mij echt een gelukkig mens .

Ik maakte dit kerstboomtapijt op dezelfde manier alsof je een cirkelrok zou maken, maar liet de zijkant open zodat ik het tapijt rond de boom kan draperen.

Happy Holidays! 🎅


Stof: Vinter van Ikea (2016)
Pelske: Madeline de Stoffenmadam

Reacties

Populaire posts