My tropical Golda shorts

Ok, het is er het weer niet voor, maar laten we vooral terug dromen naar betere tijden en hopen dat de zon in september en oktober nog een passage zal maken.


Deze tropische beauty maakte ik eigenlijk vorig jaar in september op onze eerste naaiavond bij de naaidames in de hoop dat er nog een Indian Summer zat aan de komen, maar helaas bleef ze tot deze vakantie in de kast hangen.
 

De Golda van La Maison Victor is een zalig zittende short met zakken. Bij één van mijn zakken staat de print binnenin op z'n kop, maar door de drukke papegaaien print valt dat helemaal niet op. Dit was mijn eerste keer dat ik zakken naaide en ik herinner me nu nog dat het me bloed, zweet en net geen tranen kostte om het uit te dokteren.


Toen ik mijn koffertje (ok, ik geef toe, KOFFER) aan het pakken was lag deze dan ook bovenaan de stapel shortjes die mee moest, tesamen met mijn City Gym Shorts van Purl Soho die ik toen net af had.

Op vakantie aangekomen sprong ik in deze comfy short en ging ze pas in de waszak als ze bijna krokant was van de zonnecrème, aftersun en muggenspray. (Ik beloof dat het niet langer dan drie dagen was ;-)

Ik kan alleen maar zeggen dat ik zo tegen volgende zomer nog véééél meer shorten wil en misschien gewoon geen shorten meer ga kopen. Behalve een jeansshort natuurlijk en misschien toch nog een paar andere om het af te leren.


K.




Patroon: Golda van La Maison Victor editie juli - augustus 2016
Stof: Stoffenspektakel
Biais: Veritas

Reacties

Populaire posts