Veren en pomponnetjes

Een tijdje geleden vroeg een vriendin me of ik een  Pom Pöm Bib van Kishubaby kon maken voor haar dochtertje. Ik had daar eigenlijk nog nooit van gehoord maar was wel vereerd dat ze me dat vroeg. Ik sloeg aan het googelen en vond een super leuk sjaaltje/ bavetje omrand met, je kan het al raden, pomponnetjes.

Eerst zocht ik een leuk stretchy stofje uit, muntkleurig met witte veren van  Pindanutjes, dat goed bij het dochtertje van de vriendin zou passen. Een mini-babe met prachtige blauwe ogen en de zaligste krullen ooit staat zo cute met deze kleur. Voor de pomponnetjes ging ik voor wit bijpassend bij de veren, deze vond ik bij Madeline de Stoffenmadam. Het sjaaltje sluit je met een drukknoop.

Na lang twijfelen ging ik aan de slag. Ik had immers enkel een foto om me op te baseren en dat vond ik voor een beginner toch best moeilijk. Maar hey, no guts, no glory ...

Hieronder zie je het resultaat !




Het prinsesje zelf bekeek het sjaaltje en was verkocht en geef toe wanneer een klein prutske van anderhalf zegt "Smooi he" en haar blauwe oogjes blinken dan smelt je hart toch!!!

K.

Reacties

Populaire posts